Kardeş sağ ol okuyorum şimdi. Çıldırmak üzereyim düşündükçe, düğün olacak desem 5 kuruş yok, asgari ücretli kardeşler nasıl geçinir bu devirde vallahi billahi imreniyorum.
İLK YAPACAĞIM:

İkinci adım:
Başlıyorum 15'inden sonra. Forumda takılırım vakit geçiririm falan bakalım artık hayırlısı..