Yerli kelimesinden ziyade İlk TÜRK yapımı duyma taraftarıyım. Tekerleği yeniden icat etmeye gerek yok Whatsapp zaten sektöründe lider en iyisi hatta bunu Bip bile ülke çapında o kadar tanıtımla geçemediyse pttmttctt tırt yani. Bundan ziyade Olmayan birşeyleri üretmek taraftarıyım.