dogantuysuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bu tip konuları insanlar yüz yüze konuşmadığı zaman yanlış anlaşılmalara mahal verebiliyor. Siyasi olaylar çok akraba, dost, arkadaşın arasını bu yüzden bile açmıştır.
Savunma sanayi hariç diğer yerlileştirme adımları pek tutmadı. Ama helal olsun savunma sanayide muhteşem ilerliyoruz, inşallah ilerleyen zamanlarda başka hükumet bile gelse aksatmadan devam eder. Onlarında tank ve helikopter kısmında üretim sorunlarını maalesef aşamadık.
yerli whatsapp ta alıntı çıkınca yine hayal kırıklığı yaşadım, umarım çok para harcamamışlardır.
Hocam araya bazen biri karışıyor, bulandırıyor o yüzden dedim