Merhaba değerli forum üyeleri,
Plesk panelinde mevcut buffer kullanımı resimde eklidir.(12 Gb için 180 Mb buffer kullanımı) Buffer tam olarak ne işe yarıyor ve en yüksek değeri kaç olmalıdır? Teşekkür ederim.




Edit: Galiba çok zor bir soru sordum