Yabancıların kodladığı yazılım (vbulletin forum) üzerinden milli proje egosu kasan araplar yine müdahil olmuş konuya.
Sanki ortada gerçekten yerli üretim bir proje var da biz karşı çıkıyoruz
Bknz : https://www.r10.net/off-topic/181288...i-cikmasi.html
Zaten bu milli kavramı gibi egolarımız yüzünden gerilerden takip ediyoruz.
Tek bildiğimiz varsa yoksa kendi tekelimizde dönsün. Sadece kendimize faydalı olsun.
Yabancıların avucunu yalasın. Bakıp bakıp kıskansınlar bizi..
Aksini savunanlar, kullandığınız programlara, editleyip sattığınız scriptlere, taklit ettiğiniz sistemlere teknolojilere baktıkça bu söylediklerinizden utanın.
Faydalı bir şey geliştirelim, ingilizide, almanıda, hindusuda, portekizide her insan faydalansın ekmek yesin,
yaşantıları kolaylaşsın,
tüm dünyada yankı bulabilecek Türkiye'mize saygınlık getirebilecek bir projeye de biz imza atalım diyeceğine,
biz yapalım bizim olsun, paralar içeri aksın egosu ile yanıp tutuşanlardan arınmış, daha modern bir Türkiye görebilmek ümidi ile.