Geçmiş olsun. 2 yıl olan muayene periyoduna 1 yıl dolmadan gönderilme sebebi bariz **************. Sorguladığınızda son km çıkıyor çünkü. TUV dediğimiz şey para tuzağı. Son tuv muayene raporunda hafif kusur olarak km yanlış gibi bir ibare vardır. Böyle birşeye nasıl hafif kusur derler anlamıyorum.