Kesinlikle katiliyorum ama soyle bisey var bu program belli ki birilerine peskes cekilmis, birilerinin rantı icin yapilmis. Bi kac dakika oncesine kadar aynen bu cumleleri kuruyordum taa ki bunu yazan junior adamin zebrachat falan filan hazir programlari alip daha isim agaclarini bile degistirmeden kullandigini gordukten sonra. Yemin ederim oturup kendisi yazsa ve whatsapp degilde cok daha yeteneksiz bir sey olsa, olsun bi yerden baslamasi lazim hatta bende bedava gideyim kod yazayim corbada tuzumuz olsun, fakat bu boyle olmaz, birilerinin prim yapmasi icin bu pr calismalari haksizliktir, koca bir sektore, koca bir Turk yazilim dunyasina karsi hakarettir, hakikaten bizi elegune rezil etmektir...
Ben de size kesinlikle katılıyorum. Şayet bu olay birilerinin PR çalışması için acelece düzenlenmiş bir kurgu ise dediğiniz gibi haksızlıktan öte iğrenç bir şey.
Ama millilik adına yapılan her şeye bir kulp takanlara, atılan her adıma bir bahane bulanlara kızıyorum. Yerli bir telefon olsun da varsın adı "Afyon 03" olsun.