hsmcelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Milli olan herşeyi eleştiren içimizdeki irlandalılar bunu da eleştirmiş. Yok hoşafmış, yok özgünlükmüş, yok yeni şeyler icat etmek lazımmış. Siz yaptınız da engel mi olundu.
Evet çok demode adamlar 30 yıl önce çıkarmış windows demiş. Şimdi yerli işletim sistemi yazılmasın mı?
Evet çok eski adamlar yapmış iPhone. Şimdi yerli bir telefon üretilmesin mi?
Adamlar yüzyılı aşmış bu işte. Yerli bir otomobil olmasın mı?
Bugün kullandığımız tüm iletişim araçları yabancı menşeili; gerek donanım olarak gerek yazılım olarak. Adamlar kurumsal yazışmalarımız CIA ya gitmesin diye yerli bir program yapmışlar; "aferin bir yerden başlamak lazım" demek yerine tü ka ka! İsim nedir yani bugün istersin, yarın değişebilir!
Böyle basit şeylere takılmayalım, yerli olan her şeyi destekleyelim. Beğenmediğimiz, eksik bulduğumuz yerlerin düzeltilmesine çabalayalım. Ya değilse bu kafayla ilerlememz çok zor..
Kesinlikle katiliyorum ama soyle bisey var bu program belli ki birilerine peskes cekilmis, birilerinin rantı icin yapilmis. Bi kac dakika oncesine kadar aynen bu cumleleri kuruyordum taa ki bunu yazan junior adamin zebrachat falan filan hazir programlari alip daha isim agaclarini bile degistirmeden kullandigini gordukten sonra. Yemin ederim oturup kendisi yazsa ve whatsapp degilde cok daha yeteneksiz bir sey olsa, olsun bi yerden baslamasi lazim hatta bende bedava gideyim kod yazayim corbada tuzumuz olsun, fakat bu boyle olmaz, birilerinin prim yapmasi icin bu pr calismalari haksizliktir, koca bir sektore, koca bir Turk yazilim dunyasina karsi hakarettir, hakikaten bizi elegune rezil etmektir...