CytSaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bugüne kadar bir sürü kargo verdim, aldım. En verimlisi PTT'nindi. Acaba sizin oradakiler mi işini iyi yapmıyor?
Hocam Allah göstermesin yurt dışından gelen kargonuzu kaybederlerse ve İstanbuldaki büyük dağıtım merkezinde ptt memurlarıyla kargoyu aramanız gerekirse demek istediğimi gözlemleyebilirsiniz. Normal bi müşteri olarak girilemeyen yerlere zorla girip bölüm bölüm kargoyu aradım bir memurla birlikte. Tabi bulunamadı.

Akıl almaz bir çalışma şekilleri var maalesef.