Senin o uygulamayı kullanıp kullanmaman umrumuzda değil bu bir.
Ağzını açan çok geç kalındı, bunu artık çocuklar yapıyor, şimdi onlarla yarışamayız vs vs laflar ediyor. Bir tanesi demiyor ki ben de zamanında denedim ama destek alamadım. Buraya yazanların bir çoğu laf kalabalığı ve sırf muhalefet olsun. Zamanında bu işi yapmaya çalışmış başarılı olmuş veya olamamış kişiler dışında eleştiri yapanların hepsi aynı ağızlı boş laf. Muhalefet olsun mesaj ile kullanmayacağım görünsün muhalif mesaj çok olsun derdinde. Eğer whatsapp ile aynı özelliklerde gelirse neden kullanmayayım ki. Abdestimden şüphem yok ki devletten çekineyim.
İsmi konusunda ben çok aceleye getirildiği için hızlı karar verilip bocalanıldığını düşünüyorum. Artık bir kez girdi lügata iyi yada kötü böyle devam eder keskin bir güncellemeden sonra belki değişir. Ama tekrar söylüyorum.