Her hizmet karşılığında ücret almıyoruz. Web tasarım yaptıktan sonra 1 yıl boyunca bazı sorunlarda ücretsiz olarak müdahale ediyoruz. Bilgisayarlarına bağlanarak admin panelde yaşadıkları sorunları çözüyoruz. Ondan dolayı sadece ilk ücret içinden kesebiliriz bu tutarı ama oda maaliyetleri artırıyor. Teamviewer bunun için 2000 TL gibi bir ücret istiyor. Vergiler zaten hizmet işi yaptığımız için belimizi büküyor buna bari ödemeyelim diye dedim
yok hacı öyle

bu durumda bir önerim var. Sana tavsiyem sağlam temellere kur sistemini. Hak sa gavur da olsa hakkını ver ki işlerin yolunda gitsin. Geçenlerde hac malzemesi satan caminin yanındaki müşteri kırık logo yükleyelim diye bizi aradı. Yapmadım yapmamda. Kırık logo ile tuttuğu paranın zekatını verecek 5 vakit namaz kılacak kırık programın kapat düğmesine basıp

Bu günaha ortak olmak istemedim. Biz grafik tasarımcıyız ve aylık 30$ a yakın adobeye para ödüyoruz ve bunu da müşteri fiyatlarına yansıtmak zorundayız. Sen de öyle yap 1 müşteriden para kazanma lisansını al vicdanın rahat olsun.