Arifap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence 1 müşteriden alacağınız tutarla lisans alsanız kafanız rahat eder.
Şimdi sen müşterilerine belli bir ücret karşılığı hizmet veriyorsun bu uygulamalarda buna aracı oluyor ve haklı olarak diyor ki benim hakkımı da ver.
Her hizmet karşılığında ücret almıyoruz. Web tasarım yaptıktan sonra 1 yıl boyunca bazı sorunlarda ücretsiz olarak müdahale ediyoruz. Bilgisayarlarına bağlanarak admin panelde yaşadıkları sorunları çözüyoruz. Ondan dolayı sadece ilk ücret içinden kesebiliriz bu tutarı ama oda maaliyetleri artırıyor. Teamviewer bunun için 2000 TL gibi bir ücret istiyor. Vergiler zaten hizmet işi yaptığımız için belimizi büküyor buna bari ödemeyelim diye dedim