Bence 1 müşteriden alacağınız tutarla lisans alsanız kafanız rahat eder.
Şimdi sen müşterilerine belli bir ücret karşılığı hizmet veriyorsun bu uygulamalarda buna aracı oluyor ve haklı olarak diyor ki benim hakkımı da ver.