Gerçekten çıkış amacı tamamen vizyonsuzluk. Tanıtılırken Yerli WhatsApp denmesi çok yanlış. Neden yerli mesajlaşma uygulaması değil? Yerli deniyor ama ismi Türkçe değil. Nerden baksan facia, malesef kullanmayacağım.