Benim tavsiyem kullanmayın arkadaşlar.Bu zamanda kimseye güven olmuyor.Bunlarda sonradan vatan haini yada terörist çıkar byloc filan gibi ne olur ne olmaz.En iyisi WhatsApp yada telegram olmadı Messenger la devam edin.