Devrim arabaları misali. Arabada benzin yok, çalıştıramadılar diye (rezil olduk edebiyatı yapıp) geliştirmeyi bıraktılar.
hocam o kumpastaki sadece aşağıdaki bilgi bile iç düşmanları göstermeye yeterlidir. Daha yazardım ama aşırı siyasi içerik olur gerek yok.
Ordunun cadde binek ihtiyacını karşılayacak bir otomobil tipinin geliştirilmesi görevinin TCDD İşletmesine verildiği ve bu amaçla
1.400.000.-TL ödenek ayrıldığı belirtiliyordu. Oysa aynı yıl Tarım Bakanlığı bütçesine konmuş bulunan At neslinin ıslahı için
25 Milyon TL. ödenek ve sonucundan kimse söz etmiyordu.