Onur89TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Devrim arabaları misali. Arabada benzin yok, çalıştıramadılar diye (rezil olduk edebiyatı yapıp) geliştirmeyi bıraktılar.
hocam o kumpastaki sadece aşağıdaki bilgi bile iç düşmanları göstermeye yeterlidir. Daha yazardım ama aşırı siyasi içerik olur gerek yok.
Ordunun cadde binek ihtiyacını karşılayacak bir otomobil tipinin geliştirilmesi “ görevinin TCDD İşletmesine verildiği ve bu amaçla 1.400.000.-TL ödenek ayrıldığı belirtiliyordu. Oysa aynı yıl Tarım Bakanlığı bütçesine konmuş bulunan “ At neslinin ıslahı “ için 25 Milyon TL. ödenek ve sonucundan kimse söz etmiyordu.