dogantuysuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olur mu olur. Madem yapılacak Turkcel BİP i destekle olsun bitsin. Devletin ne işi var böyle uygulamalarla. Yapılanı desteklemezler birde yerli Whatsapp derler, hani yaratıcılıkta sıfır.
Devrim arabaları misali. Arabada benzin yok, çalıştıramadılar diye (rezil olduk edebiyatı yapıp) geliştirmeyi bıraktılar.