Altından birşeyler çıkar diyenler kullandığınız WhatsApp çok mu masum? Veya kullanılan diğer uygulamalar, adamlar ev içinde ne konuştuğunuzu bile kayıt ediyor buna göre internette gezerken size reklam öneriyor.
Yerli olsun bizim olsun.
Adam sadece reklam yapıyor...
Bakan bile insanların korkusunu biliyor ki tanıtımı yaparken log kaydı tutulmadığı takip yapılmadığı vs. bilgisi vermek zorunda hissediyor kendini... Acaba neden diye sormak gerek.
Yerli malı yurdun malı herkes onu kullanmalı. Lakin son zamanlarda kalitesiz tüm işleri pazarlama taktiği oldu bu "yerli ve milli" söylemi.