Bitcoin öldü diyenler yüzünden zaten bu dalgalanmalar yaşanıyor. Medyayla girdiler panikleyince bi güzel zararla çıktılar 5-8k arasında oynar durur seviyesi burası bence. ha ne zaman ülkeler bu olaya sıcak bakmaya başlarlar o zaman burdan 20kları ve daha yüksek seviyeleri görür..