Birde whatsap ödeneği altında geçircekler demekki.

Ayrıca gizlilikten bahsetmek gerekirse 300 tl rüşvetle istediğin kişinin konuşmalarını alırsın alamaz diyenlerin aklına tükürim onlar kendi dünyasında yaşamaya devam etsinler.

Burda amacım devleti kötülemek felan değil yerli whatsap yapsan nolur yapmasan nolur atı alan üsküdarı geçmiş. Sen onu tr dışında çok az saf insanımız dışında kime kullandırabilirsinki zaten gizlilik denen bişey yok iyice insanların yatağına bile girsinler ondan sonra.

Boş işlerle uğraşıcaklarına yapılmamış yeni bişey icat etsinler azımızı açmayız ozaman. Bundan öncede yerli arama motoru yapıyorlardı gören desinki ne iş yapıyor adamlar.

Yazık bu zihniyete.