Yav arkadaş ne kadar devlete laf atmayı dört gözle bekleyen kişiler var. Neymiş ''kullanımde her şeyimi öğrensin, yok fişleyecek, yok güvenlimi '' arkadaş elin amerikalısı, almanı, çinlisi, rusu senin sevgilinin sana attığı çıplak resimlerden tutta, sana yolladığı konumları, gezdiğin mekanları konuştuğun yazıları arşivlesin sorun yok. Devlet (yapacağı bile kesin değil( yapınca olmaz. Bir facebook yüklüyorsun senden 50 tane izin istiyor ama beyfendi onlara tıpış tıpış onay veriyor. Adamlar senin telefon listene, telefon imei, markasına, konumuna, çağrılarına, mesajlarına vs. ulaşabiliyor ama buna sesi çıkmıyor. Bu tür uygulamalara izin veripte devletin benzer çıkardığı uygulamalara laf diyenler ikiyüzlüdür benim için.