Neden kullanmayalım?
WP kullanıyoruz, güvenli mi?
FB profillerimiz var, bilgilerimiz güvende mi?
IG kullanıyoruz, resimlerimize erişimi mevcut, güvenli mi?
iCloud kullandık, ifşalar hala nette dolanıyor.

Yerli olsun da isterse çöpten olsun, kullanın, kullandırtın.
Not: İsim konusunu inşallah düşünürler tekrardan.