Niye ki?
Biz niye sürekli yapılmış olanların taklidini yapıyoruz ? Niye yapılmış şeylerin taklidi için birilerini zengin ediyoruz yine.
Buna harcanan zaman ve mesai niye yepyeni bir şey için harcanmıyo ? Hani dünyanın en gelişmiş bilmemne uygulamasını niye yapmıyoruz da çakma whatsapp yapıyoruz ?