Ara sıra haberler de veya internette bol bol bu konu da makale görüyorum, hepsi de beyin nakli veya kafa nakli diye bahsetmiş olaydan, halbuki bir bedene işleyen bir beyin nakletmek aslında o beyinin işleyeceği bir bedene sahip olması demek değilmidir? Yani çalışılan şey beden nakli değil mi? Birine beyin nakli yapılsa o kişi iyide beynim oldu mu der yoksa iyi de bedenim mi olmuş der?