Hocam direk en doğru kaynaktan en doğru bilgiyi paylaşmışsınız teşekkürler. Peki etiket olarak kullandığımız ama sizin bu paylaştığınız yazıda hatalı olduğunu anladığım etiketleri yazının altına "aramalar: etiketler" olarak yazsak sorun olur mu?
Herkesin farklı görüşleri ve düşünceleri vardır. Buna göre siteleri için çalışma yapmaktadır.
Kişisel görüşüm ve yaptığım çalışmalarda etiket kullanma taraftarı değilim.
Eğer etiket kullanacaksanız doğru bir şekilde ve 2. bir kategori tarzında kullanılması daha uygun olacağı kanaatindeyim.
Kaldı ki etiketlerden hit gelmesini beklemeyin. (1.000 etiketiniz var ve bir kaç tanesinden hit geliyor diye kullanmak saçmalıktır.)
Etiket kullanmak yerine yazı içerisinde farklı kelimelerin varyasyonlarını H TAG yanında biçim etiketleri vererek kullanmak en iyisidir.
Örnek 1-2 yazı linkini özel mesajla gönderirseniz bir kaç tavsiyem olabilir.