hesapadim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
0.1 olduktan sonra bakiyeniz gönderebilirsiniz hocam, sanırım. ama 0.1 den az diye hatırlıyorum 0.01 falan
Withdrawal must be at least 0.1.
görünüyor. Böyle saçmalık yok