_HaMzA_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kolay bir mantığı var hocam zaten ve bundan sonra kullanacağın tüm programların 2D kısmı AutoCad ile benzerdir, yolun yarısı tamam 2Boyut için AutoCAD 3Boyut için Solid yeterince kullanışlı olur. Tabi ne için kullanıcağınızla alakalı bir durum bu makine parçaları çizecekseniz en iyi ikilidir autocad ile solid. Mimaride başka, ürün de başka
Evet hocam makina parçaları çizeceğim. Autocad ve solid i önerdiler zaten. Başka yapmam gereken birşey var mı acaba ?