Merhaba öncellikle emeğine sağlık, umarm yılmadan devam eder ve istediğin sonuca ulaşırsın.
Yorumlama kısmına gelirsek ilk gözüme takılan tüm çizgilerin aynı kalınlıkda çizimin ile ölçüler birbirine girmiş vaziyette teknik çizim görünmüyor. Bir diğer husus ise her yerde ölçü var gözü yoruyor ve bazıları aşırı gereksiz, burda vereceğim tavsiye şu olabilir. Yapmış olduğun çizimde ki minumum ölçüler, objeyi sana çizdirmeye yetiyorsa yeterlidir. Her yer ölçü olsun bakan kişi adım adım çizsin olayı yanlış bir algıdır. Aynı zaman da aklın da bulunsun genellikle ölçüler objelerin altına verilir. Diğer bir kaç husus ise çizimlerde eksen çizgileri de eksik. En sondaki görünüş yan görünüş galiba ama ben benzetemedim yada herşey birbirine girmiş olduğundan algılayamadım. Programı çözmüş gibisin fakat teknik çizim kısmında kendini geliştirmeni tavsiye ederim. Bu konuda ve çizgi kalınlıkları konusunda epey kaynak mevcut, araştırmalarını genişletmeni tavsiye ederim. Çeşitli 3D programları ile ilgili özel dersler veriyorum Autocad 2D ve Teknik çizim konusunda da istersen görüşebiliriz. Kolay gelsin