Yıllardır söylenen bir çok cümle var onlardan biri seo bitti mi etiket bitti mi? Hayır bitmedi bitmeyecek, bitirmeyecekler. Etiket yüzünden spam yer miyim veya ileride etiketler sıkıntı olur mu? Evet şuanda oluyor geçmişte de oluyordu gelecekte de olacak. 200 kelimelik bir makaleye 5-10 etiket girerseniz sıkıntı olur. Kalitesiz içerik oluşturmaktır bu. O yüzden etiketlerin gayesi vardır.
Bana kalırsa burada 2 yöntem var. Birincisi her girdiğiniz konuda en fazla 2 et,ket olmalı. Buda konuya oldukça yakın olmalı. Mesela ec temizliği nasıl yapılır konusuna fabrika temizleme yöntemleri diye bir etiket yerine evde temizliğinde nelere dikkat edilmeli diyebilirsiniz. İkinci hususta, ister istemez google veya diğer arama motorları sizi bir kelime de yakalamak ister. Bu yüzden zaten etiket kullanmıyormuyuz, fakat dediğim gibi bunu etiket olarak girmekten bence resimlerin alt etiketi olarak girin bu sayede hem görseller de hem de aramalar da iyi yere gelebilirsiniz.