Merhaba,
Öncelikle herkese iyi akşamlar. Bundan yaklaşık 2-3 ay önce autocad kursu aradığımı yazmıştım. ( kimse tavsiye vermedi forumdan ) Sonrasından bi kaç kurs ile görüştüm önceliğim bilge adamdı ve onlarda yardımcı olamadı bu kurs için kadıköy'de eğitim ile ilgili ders veren firmalar ile görüşme yaptım. Evime yakın olduğu için Pendik şubelerine yönlendirme yaptılar.
Eğitim süresi boyunca sürekli tekrar yapmak gerekli. Daha yeniyim bu işte tabiki sürekli tekrar yapmak gerekli ve azimli olmak gerekli.
Örnek bir çizimim araşağıdaki gibidir. Yorumlarsanız sevinirim. Özellikle bu iş ile uğraşanlar varsa onların yorumlarlarsa sevinirim.