@Nutur; 300 kelime icin kaç etiket girilmeli hocam ? ve konu başlığı mı yakın kelimelermi kullanmalıyım ? Bilginiz varsa cevaplayabilirmisiniz hocam size zahmet..
Hocam ben maximum 5 giriyorum ortalama olarak, fakat konu biraz nasıl diyeyim hani konu olarak farklı açılımları yoksa, örnek r10unu anlatan bir başlık girdim, etikete ise; r10 nedir, r10 nasıl kullanılır, r10 sahibi kimdir gibi girerim.Çünkü başka şeyler girmeye başlarsak saçmalarız, bunun etiketi bu kadardır.Siz kafanıza yatanı girin yani, daha çok aranıcak olanları.Benim birkaç etiketim var, onlar sayesinde ilk sayfaya etiketlerim kısmı çıktı daha sonra ana domaini çıkartıyor bilginize.