Bende 12.sınıf öğrencisiyim sana tek diyeceğim çalış ve üniversiteye kesinlikle git. Çünkü üniversite ortamı farklı, yeni bilgiler edinirsin ve kendini geliştirirsin. Ticaret her zaman yapılır. Benden tavsiye çalış ve gerçekten yapabileceğin sevdiğin bir bölümü kazan. Mesleksiz veya diplomasız artık malesef ki olmuyor.