Okuyan biri olarak önce hayallerin önemli, şimdilik ise hayallerinden öncede sevdiğin işi yapmak önemli buna sen karar ver.

Örn; Ticarete dönüp ileride başarılı olursan daha önce girmediğin günlere söveceksin.
Ticarete dönüp başarısız olursan keşke okusaydım en azından bir meslek/diplomamız olurdu diyeceksin,

Aynı mantıkla

Eğer okula gidip ileride istediğin noktada olmaz isen okuduğun güne yazık diyip söveceksin.
Eğer okula gidip ileride hayallerinin olduğu noktada olsan bile keşke bir daha çalışıp daha iyi noktalara gelseydim diyeceksin.

Bence bildiğin işi yapmalısın ne okuyacağını bilmiyorum ama ticaret olarak bakıldığında eğer sırtını dönecek insanlar ilk kurulum sermayen varsa neden olması gençsin bata çıka, bata çıka yolunu bulursun.