Merhaba tüm r10.net'in değerli üyeleri;
Ben 12 . Sınıf öğrencisiyim bu sene okulun bitiyor artık bir karara varmak lazım üniversitesi okuyup okumamak şimdi her kişinin belli bir kapasitesi vardır kendine güveni vardır açıkçası ben kendime güvenmiyorum ve okumak da istemiyorum.Sonuçta sevmediğin bir bölümü okumak veya hedefin olmadığı için insan ister istemez bunalir. Şuan ek olarak internetten satış yapıyorum ve bunu ek olarak Allah nasip ederse araba alim satım veya internet üzerinden satış yapmayı düşünüyorum . Sevmiyerek sizce üniversite okunur mu ? Ne yapmalıyım bana tavsiye verebilir misiniz Bu hayatta insan ne yapmak isterse onu yapmalı aslında ama yorumlarınızı bekliyorum.. teşekkür ederim.
Redmi Note 3 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi