İlginizde dolayı herkese teşekkür ediyorum. Şuandan itibaren lütfen özel mesaj atmayalım. Bir arkadaşla çalışmaya başladık. Eğer tekrar sorun olursa diye bu konu altına pm atarsanız not edip daha sonra dönüş yapabilirim size. Teşekkürler.