2009 da tanıştım DLE ile o zaman o zaman 6.x sürümü ile başladım. Bi tane program indirme sitesi yaptık. İnanırmısınız bilmem ama 1 hafta sonra hiti binleri buldu sadece 20-30 program ile. Ondan sonra bir çok site yi DLE ile yönettim. Wordpress'in kurulumundan sonra eklenti olarak eklenen bir çok eklentisi ücretli, ücretsiz. Hepsi DLE nin kendi sisteminde mevcut. Wordpress ten en az 100 kat iyidir diyebilirim. Ama ne yazık ki lisans sorunu var ve ruslar bu sistemi parayla satıyor. Türkiye'de dle.net.tr adında bir site var. Bu sistemin kendilerince türkçe destek sitesi. Baya da iyi takipçileri vardı ama bir süre önce sahibi artık DLE ile uğraşmayacağını söylediği bir makale yayınladı. Önceden de dleturk.com vardı. Neyse. Ben şuan mecburiyetten wordpress kullanıyorum çünkü DLE nin ***** olarak kullandığım scriptleri belli bir hit ve makale sayısından sonra çözemediğim hatalar vermeye başladı. Arkadaşı bu konuda da uyarayım yıllardır bu işte olduğunu söylemesine rağmen Hocam eğer kullandığınız DLE sürümü lisanslı değil ise bir süre sonra emekleriniz boşa gidebilir. Bilginize.. Ruslar o scripti bedava yedirmezler kolay kolay Başıma geldi o yüzden diyorum..