aslında biz standart default teması varya beyaz ona yönlensin istyoruz. iki saat mobil tema için uğraşmayalım müşteriler yalın paket alabilsin bilgilerine erişsin istiyoruz. Bu arada şuanki kullandığımız tema whmcsx oxxo teması
hazır değil ama dediğim gibi default temayı kullanmak istiyoruz