Vergi levhası iyidir. En azından yasal olur, başın ileride toplu ağırmaz. Ha birde bahsettiğim gibi, belki de hiç olmaz yada ileride olursa geçmiş fark edilmeyip sonrası için faturalandırma yapabilirsin ama o da düşük bir ihtimal. Yine iyi en fazla ödeyeceğiniz %18 vergi olacaktır. Ben kazancımın %35 ini vergi olarak ödüyorum

kısaca başın ağırmasın, toplu cezaya düşme.
Anladım hocam hocam ben şimdi toplam 1.000 tl filan kazandım diyelim takipçi satmaktan ne kadar ceza alırım tahminen.