Turgut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vergi levhası iyidir. En azından yasal olur, başın ileride toplu ağırmaz. Ha birde bahsettiğim gibi, belki de hiç olmaz yada ileride olursa geçmiş fark edilmeyip sonrası için faturalandırma yapabilirsin ama o da düşük bir ihtimal. Yine iyi en fazla ödeyeceğiniz %18 vergi olacaktır. Ben kazancımın %35 ini vergi olarak ödüyorum
kısaca başın ağırmasın, toplu cezaya düşme.
Anladım hocam hocam ben şimdi toplam 1.000 tl filan kazandım diyelim takipçi satmaktan ne kadar ceza alırım tahminen.