Aslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha aylık 6.000 tl görmedik hocam sadece 1 2 haftadır uğraşıyorum güzel kazandım ilerde sorun çıkarmı diye merak ettimde demekki çıkarmış.Toplam 600 tl filan kazancım var giderlerde var ama reklama filan o zaman sahış firması açacağız yapcak birşey yok
Vergi levhası iyidir. En azından yasal olur, başın ileride toplu ağırmaz. Ha birde bahsettiğim gibi, belki de hiç olmaz yada ileride olursa geçmiş fark edilmeyip sonrası için faturalandırma yapabilirsin ama o da düşük bir ihtimal. Yine iyi en fazla ödeyeceğiniz %18 vergi olacaktır. Ben kazancımın %35 ini vergi olarak ödüyorum
kısaca başın ağırmasın, toplu cezaya düşme.