Aslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Naptın hocam battık o zaman.20 Tllik aldı adam diyelim fatura kesmedik diye 900 tl mi vericez.Ayrıca bilmiyorduk filan desek başına gelen varmı?
Arkadaş aylık kazancın üzerinde yiyeceğin cezadan bahsetmiş. Benzerini bende yazmıştım.

Fatura kesmeye gelince, 20 TL lik fatura da kesebilirsin sorun değil. Sonuçta satış.. Ancak bunu aylık fatura olarak toplu da kesebilirsin. Yaptığın e-ticaret değilmiş. Yani örneğime benzer şeyleri yaparsın ama irsaliye vb uğraşmazsın.Aylık atıyorum toplu fatura kesersin daha kolay olur. Ancak ne doğru ve net bilgiyi Mali Müşavirlerden alabilirsiniz. Gidip 50 100 neyse öder bir danışırsınız. Böylece toplu cezadan kurtarırsınız bir şeyleri.