En ufak bir şikayet durumunda cağırırlar vergi dairesine , ben 2016 da gittigidiyorda yaptığım bir satış işleminden fatura kesmedi diye şikayet edilmişim 2017 yılında çağırdılar , o satış yaptığım aydaki tüm faturalarla birlikte çağırdılar, tüm satışlarım faturalı olduğu için ceza durumu olmadı , şikayet edenin faturasını aldılar bir nüsha ona yollamak için, fakat benden önce biri vardı adama 12 bin tl ceza kestiler gözümün önünde çok ciddiler hiç affı yok.
Ne yapmamız lazım bunun için şahış firmasımı açmam lazım?Ayrıca takipçi satıyorum elle tutulan birşey değilki neyini kesmem bunun faturasını.