En ufak bir şikayet durumunda cağırırlar vergi dairesine , ben 2016 da gittigidiyorda yaptığım bir satış işleminden fatura kesmedi diye şikayet edilmişim 2017 yılında çağırdılar , o satış yaptığım aydaki tüm faturalarla birlikte çağırdılar, tüm satışlarım faturalı olduğu için ceza durumu olmadı , şikayet edenin faturasını aldılar bir nüsha ona yollamak için, fakat benden önce biri vardı adama 12 bin tl ceza kestiler gözümün önünde çok ciddiler hiç affı yok.