Mesajımı eksik okumuşsun yukarıda seni aradığımı "akşam hallediyorum" dediğini belirttim. Ses kaydı mı istiyorsun ? Ayrıca sen aramadın ben seni aradım açmadın sonradan geri döndün.
Kendini halen haklı görüyorsan bir şey söylemiyorum sana. Bence bana şuan tek yazman gereken haklısınız kusura bakmayın olmalıydı ama beni oyalarak hakka girdin bunu böyle bil. Sende bende biliyoruz hak-sız-sın ! Ticaret hayatın başarılar diliyorum sana.
16 'sında tatelefonla arayarak bilgi verdim. bunu niye yazmıyosun hocam?
Ayrıca numaramı derhal kaldır ! Numaramı açık şekilde paylaşma hakkını nerden aldın ?