CanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir kaç gün değil dilersen whatsapp ve telefonda söylediğin akşam hallediyorum kayıtlarınıda iletebilirim.
http://prntscr.com/i8n2m2
Skype kayıtlarında bile 9 gün boyunca dönüş yapmadığını açık bir şekilde görünüyor.
Çalışma düzeninizin hangi zaman dilimine kaydığı benim için önem arz etmiyor. Bana belirtseydiniz elbet anlayışla karşılardım ancak bana geri dönmediniz. !
Ben sizin müşterinizim sizin benim değerli olan zamanımı çalmaya hakkınız yok. Size güvenerek bekledim ancak bana işi yapmayacağınızı belirten bir geri dönüşte bulunmadınız. Mesjalarımı okuyup, aramalarımı görüp bana en ufak geri dönüş sağlamayan bir kişiye başkalarıda mağdur olmasın diye şikayet edeceğimi yazmamda yanlış birşey görmüyorum.
16 'sında tatelefonla arayarak bilgi verdim. http://prntscr.com/i8nkw5 bunu niye yazmıyosun hocam?