Macbook demek çok ayrı bir dünya demek

söyleyim. Klavyesi ayrı güzellik, işletim sistemi ayrı güzellik, bu kadar yüksek ve kaliteli ses nasıl bu pc den çıkıyor dersin

, Retina ekran; en güzel ayrıntı. Tabi bu dediğim Macbook Pro için geçerli. 15 inç pahalı ama 13 inç biraz daha ucuz. TrackPad ve TouchBar ayrı bir güzellik. Öyle sen kötü dediklerine bakma. MacOs'a alışınca, Windows'un ne kadar hantal olduğunu anlarsın. O yüzden tavsiyem alırsan Macbook Pro al. Macbook Air biraz daha kaba gibi.