Merhaba arkadaşlar, c# ve Sql Server ile ilgili bir soru sormak istiyorum
Elimde xls formatında 550 adet dosya var ve bu dosyaların her birinde 20.000 kayıt bulunuyor.
ben bu kayıtları mevcut yöntemle veritabanına ekliyorum ama ortalama 1,5 ile 2 saat arasında bir zaman alıyor.
Benim sormak istediğim bunu hızlandırmanın bir yolu varmı, nasıl yapabilirim ?
Merhaba,
Bi Yöntem olarak,
Excel sayısı fazla olduğu için, her excel de işlem (edit) yapmak yerine, formata uygun ara tablo oluşturup import et
-programlama ile (c#, php vs ile ara uygulama yapabilinir)
Yöntemlere ilişkin:
İmport esnasında (trigger ile) yada sonrasında t-sql kodları ile bir script oluşturabilirsin
- while ile döngü
- eşlenecek tabloya instert yada update (uygun koşulla)
- (varsa) ara tabloda delete (uygun koşulla)
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi