costello adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasıl yaptınız hocam, ben bulkinsert kullanıyorum.
Benim işlemim biraz farklıydı ama şu mantığı kullanmıştım. C# ile win form üzerinde exceli okutup (excelde bulunan kolonların mssql aktarırken belli bir koşulları vardı tabi) kaydet dediğimde excel içerisindeki tüm kayıtları satır bazında tek tek dönüp mssqle ilgili satıra yazıyordu. Yazdığımda bulk inserte gerek duymadan asycn ile ado yöntemi ile yapmıştım. Sen async gerek duymadan ado ile direkt yapabilirsin. Umarım anlatabilmişimdir