Konu
Sivasrehber bende :)
01-02-2018, 10:46:14
#3
kampanyasozluk
msttskn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çalgı çengimiydi o
Sivas'ta Sivaslı durmuyor. Turist neden gelsin
Şaka şaka sakın alınmayın
güzel domain, tabiki Sivas'a hakim iseniz.
Tesekkurler hocam degerlendirme için