msttskn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çalgı çengimiydi o Sivas'ta Sivaslı durmuyor. Turist neden gelsin
Şaka şaka sakın alınmayın güzel domain, tabiki Sivas'a hakim iseniz.
Tesekkurler hocam degerlendirme için