Kullandığınız ürünün linkini atabilir misiniz?
Merhaba,
Bende yaklaşık 7 aydır Air kullanıcısıyım. Photoshop ve mobil uygulama geliştirme için kullandım, iki platform için de gayet yeterliydi. Ancak artık video render başladım ve bir tık yetersiz geldiğinden dolayı PRO'ya geçeceğim. Eğer render yapmayacaksanız ihtiyaçlarınızı (konuda yazdıklarınız) çok çok fazlasıyla karşılayacaktır. 12 saatlik şarj süresi zaten çok çok tatmin edici.
Hala arıyorsanız ürünüme bakabilirsiniz; (2017 olan modeldir, 2015 modellerin fiyatları biraz daha uygun işlemci ve ekran farkından dolayı, bundan önce de 2015 modelini kullanıyordum)
https://tr.letgo.com/tr/i/macbook-ai...6-db35b87f0869