Konu
Sivasrehber bende :)
01-02-2018, 06:21:18
#2
msttskn
Çalgı çengimiydi o
Sivas'ta Sivaslı durmuyor. Turist neden gelsin
Şaka şaka sakın alınmayın
güzel domain, tabiki Sivas'a hakim iseniz.